• Er du dyktig til å jobbe med innkjøp og salg til byggeprosjekter?

    Vil du skape kostnadseffektive prosjektkjøp for byggmestre og entreprenører?

  • Proffkjøp vokser for tiende året på rad, og skal utvide teamet med flere nye kollegaer. Dette er en mulighet for deg som har flere års erfaring fra proffsalg i byggevarehandel – og som nå er lysten på et helt nytt eventyr. Har du en liten gründer i magen, ønsker å bygge noe stort, noe å være stolt av – og samtidig ha frihet til å jobbe hvor og når du vil? 

    Mange bedrifter innen bygg- og anleggsbransjen opplever innkjøpsprosesser og forhandlinger som utfordrende. Dette vet vi – vi har vært der selv! Det er grunnen til at Proffkjøp eksisterer: Vi tar forhandlingene og innkjøpene på vegne av våre kunder og medlemmer! 

     

    Proffkjøp ha to forretningsområder: Proffkjøp Medlemsprogram består i dag av over 200 medlemsbedrifter – alt fra mindre byggmestere til nasjonale entreprenører som handler på Proffkjøps innkjøpsavtaler. Innkjøpspartnere i Proffkjøp Prosjekthandel tar seg av prosjektinnkjøp på vegne av kundene, og spesielt på kompetansekrevende prosjektinnkjøp. Bistanden vi gir frigir tid til det våre kunder ønsker å gjøre mest av: Å bygge. 

    Proffkjøp er i vekst, stadig flere forespørsler, kunder og medlemskap tikker inn – og vi har en ambisiøs vekstplan for de neste 5 årene. Dette er grunnen til at vi nå skal rekruttere en ny Innkjøpspartner som kan hjelpe enda flere byggmestre og entreprenører med å gjøre gode innkjøp som sikrer lavest mulig prosjektkostnad. 

     

    Dette er stillingen for deg som:

    • Er «fagnerd», har kunderelasjoner og flere års erfaring fra byggebransjen.
    • Stortrives med innkjøpsarbeid, salg og kundeoppfølging. Har høy grad av kvalitet i eget arbeid, og drives av å skape gode leveranser for kundene.
    • Er glad i å bidra til å skape positive og forutsigbare relasjoner med andre mennesker. 
      Trigges av muligheten til å bygge og utvikle din egen kundeportefølje, og i stor grad kunne påvirke dine egne resultater.  
    • Er team-orientert og leken nok til å være med å forme og utvikle en gründer og vekstvirksomhet med store ambisjoner og mål.  
    • Er strukturert med grunnleggende gode IT kunnskaper, og muntlig og skriftlig formuleringsevne.  
    • Dette er en stilling som inneholder mye ansvar – og mye frihet under ansvar. Du jobber hvor du vil, og til en stor grad når du vil. 

     

    Uansett hvor du sitter i landet skal vi sørge for at du føler deg som en del av vårt team og gode arbeidsmiljø. Vi setter hverandres sosiale trivsel svært høyt. Vi arrangerer faste, årlige sosiale arrangement og tror trivsel og gode jobbrelasjoner er nøkkelen til gode resultater. 

     

    Kvalifikasjoner vi tror vil ta deg langt:

    Ca. 10 års bransjerelevant erfaring, og et godt nettverk med kunder blant Byggmestre og entreprenører.  
    Innsikt og forståelse for suksesskriteriene i byggeprosjekter. God kjennskap til ulike leverandører og produkter til byggeprosjekter. 
    Evnen til å bruke digitale plattformer som Microsoft office 365, CRM Superoffice, Tripletex, Teams. 

     

    Kjenner du at denne muligheten motiverer deg og fanger din interesse? Da håper vi du tar kontakt med oss så vi kan bli bedre kjent.